Günübirlik Cumalıkızık Uludağ Turu

01 Ocak - 01 Ocak 0001
1.Gün - Cumalıkızık - Uludağ

ARAÇ KALKIŞ NOKTALARIMIZ

06:00 İncirli Ömür Plaza Önü

06:30 Mecidiyeköy Torun Center Önü

07:00 Kadıköy Evlendirme Dairesi Önü

07:15 Kartal Köprüsü Altı

07.30 Çayırova Mc Donalds Önü

07:45 Gebze Center Önü

TUR PROGRAMI

Belirlenen noktalardan misafirlerimizi aldıktan sonra Valstur ile Cumalıkızık Uludağ turumuza başlamak üzere hareket ediyoruz.

Feribot yolculuğumuzun ardından Cumalıkızık’a varıyoruz. Turumuza ilk olarak Cumalıkızık’ta serpme köy kahvaltısı ile başlıyoruz. Serpme kahvaltımızın ardından Cumalıkızık Köyü’nde serbest zaman veriyoruz. Cumalıkızık Köyü’nde koruma ve yenileme çalışmalarının yapıldığı toplam 270 evden bazılarını ve Etnografya Müzesi’ni gezebilirsiniz. Konuk Evi, Çoban Evi, Etnografya Müzesi’ni gezdikten sonra dünyanın en dar aralığı olan Cin Aralığı deliğinden geçmeyi deneyeceğiz. Cumalıkızık gezimizi tamamladıktan sonra Uludağ’a doğru hareket ediyoruz.

Uludağ’a vardığımız zaman günboyu serbest zaman veriyoruz. Kayak yapmak isteyen misafirlerimiz kayak takımlarını indirimli olarak rehberimizden alacağı fişler ile kiralayabilir ve kayak yapmanın tadını çıkarabilir. Kayak yapmak istemeyen misafirlerimiz kızakla kayabilir, kar topu oynayabilir, kardan adam yapabilir veya çevredeki kafelerde sıcak vakit geçirebilirler. Zirvenin tadını çıkarmak isteyen misafirlerimiz ise teleferiklere binerek zirveye çıkıp manzaranın tadını çıkarabilir ve unutulmaz fotoğraflar çekebilir. 16:30 – 17:00 gibi Uludağ’a ayrılan serbest zamanımızın bitmesinin ardından aracımıza binerek Uludağ’ veda ediyoruz.

Bursa Merkeze indiğimizde Bursa’nın meşhur İskender’inden tatmak için İskender molası veriyoruz. Dileyen misafirlerimiz İskender yiyebilirler. Molamızın ardından İstanbul’a doğru dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Misafirlerimizi aldığımız noktalara bırakarak bir sonraki Valstur etkinliğinde görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

Sabah Kahvaltısı: Cumalıkızık’ta Serpme Kahvaltı

Öğle Yemeği: Uludağ’da sucuk, köfte, tavuk ekmek + içecek olarak ekstra alınacaktır.

Akşam Yemeği: Bursa İskender + içecek şeklinde ekstra alınacaktır.

Aramayı Değiştir
Arama kutusundan Kategori seçip arama yapınız.

Fiyat Tablosu

Fiyatları Satış Ofisimize Sorunuz.